fbpx

Виктор Медведь считает, что концессия портов лучше приватизации – УНН Виктор Медведь

Мининфраструктуры инициировали передачу ряда украинских портов в концессию. О плюсах такого решения рассказали УНН экономические эксперты Виктор Медведь и Александр Савченко.

“Если выбирать между двумя вариантами: концессия или приватизация, то безусловно лучше концессия, потому что концессия предполагает возможность разрыва концессионного договора и права собственности, по существу, остается у государства. Это как долгосрочное пользование, долгосрочная аренда”, — прокомментировал Виктор Медведь.

Среди главных плюсов концессии, кроме права собственности за государством, эксперт называет сокращение бюджетных расходов на содержание инфраструктурных объектов в то время, как они развиваются за счет инвестиций со стороны концессионера.

Концессия, в отличие от приватизации, позволяет избежать случаев, когда гособъекты попадают в “плохие руки”, говорит в свою очередь доктор экономических наук, профессор Александр Савченко.

“В приватизации могут быть минусы, например, Россия может что-то приватизировать и закрыть. Вот она часто так делала с предприятиями, которые являются для нее конкурентными. Алюминиевый завод, например. Поэтому есть риски, что предприятие попадет в плохие руки.

Преимущества же концессии: фиксированные требования к предприятию, которое берет в управление, например, порт и он выплачивает фиксированную сумму, если он нарушает соглашение можно его разорвать”, — отметил эксперт.

ПОСЛЕДНИЕ НОВОСТИ

Помста голови Гостомельської військової адміністрації Гостомельчанам!

Помста голови Гостомельської військової адміністрації Гостомельчанам! Чому начальник перешкоджає жителям громади у отриманні законного житла? Помста за викриття корупції? Докладно у сюжеті Телеканалу “Київ” Журналісти Телеканалу “Київ” поспілкувалися з родинами

Економічний експерт Віктор Медвідь на зустрічі Праволіберального руху розповів про важливість Економічної стабільності та безпеки для України

<iframe title=”YouTube video player” src=”https://www.youtube.com/embed/vAnk-mbI4Cw?start=5923″ width=”560″ height=”315″ frameborder=”0″ allowfullscreen=”allowfullscreen”></iframe> Тема сьогоднішньої зустрічі: Економічна безпека України. Кожен з 5 виступаючих спікерів є співзасновником Праволіберального руху. Перелік питань, які обговорюються: 1. Режим

“Для відновлення роботи деокупованих портових підприємств потрібно буде два місяці”, — Директор Консалтингової компанії Віктор Медвідь

Звільнення правобережжя України повертає нашій державі доступ до дозволить Миколаївського та Херсонського портів. Чи з’явиться найближчим часом можливість відновити експорт наших товарів через ці порти та чи не буде перешкодою

Як держава відновлює постраждалі регіони, — аналіз інвестиційного експерта Віктора Медвідя

Держава координує відновлення постраждалих регіонів на високому рівні. Директор консалтингової компанії «William invest expert» Віктор Медвідь надав незалежна оцінку ефективності дій Офісу Президента при реалізації програми відновлення постраждалих від збройної

Постачання продуктів харчування до військової адміністрації Заводом Аеро-Зет.

Завод готових сніданків «Аеро-зет», діяльність якого координується компанією «William invest expert» – на відмінно виконав замовлення Військової адміністрації Кіровоградської області через АТ «Укрзалізниця» в інтересах Мінагрополітики та Мінекономіки. Сотні тисяч

Олександр Шульц та Віктор Медвідь про електрифікацію Укрзалізниці у 2022: це курс на модернізацію?

Про процес електрифікації Укрзалізниці у 2022 році в студії говорили з Олександр Шульц – співзасновник залізничної платформи Marketplace Rail Logistics Віктор Медвідь – директор консалтингової компанії “Вілліам інвест експерт”

Перевести