Мости, як і дороги, не повинні перебувати в аварійному стані. Ця проблема пояснюється належним фінансуванням галузі.
Про це під час програми «Право на Голос» в інформаційному агентстві Голос UA розповів директор консалтингової компанії William Invest Expert Віктор Медведь.
«Більша частина мостів в Україні була побудована до 1980 року, відповідно, вони потребують більш пильної уваги. Треба враховувати, що їх обслуговування було на неналежному рівні через брак коштів», — повідомив експерт, додавши, що планові огляди та планово-попереджувальні ремонти мостів — це все питання фінансування.
«Недостатність фінансування впливає на обсяг роботи. А другий фактор — це ефективність використання виділених грошових коштів. Також є фактор корупційної складової, яка завжди йде поруч із неефективним розподілом бюджету», — зазначив експерт.
Експерт також нагадав, що дорожня мережа України становить 170 тисяч кілометрів, з яких 97% потребують ремонту.
«Аварійний стан не означає, що дорогами не можна користуватися, це означає, що вони потребують проведення капітального ремонту», — пояснив спікер.
