fbpx

Інтер Дорожники ремонтують трасу “Київ-Одеса”

Дорога до моря на капремонті. 70 кілометрів траси “Київ-Одеса” поблизу столиці дорожники практично прокладають


Дорога до моря на капремонті. 70 кілометрів траси “Київ-Одеса” поблизу столиці дорожники практично прокладають заново. Кажуть – до 2015 року цю ділянку буде не впізнати. Рахунок витраченим на ремонт грошам іде на мільярди, але чи довго прослужить поки ще свіжий асфальт. Чим хвалилися чиновники, а що розповідали неохоче, знає Людмила Горбач. Стенди, чиновники і придорожній пил. Ремонтують трасу Київ-Одеса. За пластмасовими відбійниками з гуркотом проносяться машини. Доводиться вслухатися, як дорожники хваляться мегабудівлею. Володимир Саранча, головний інженер служби автомобільних доріг України в Київській області: – Вартість робіт кошторисна для ремонту 71-го кілометра 2 мільярди 660 мільйонів гривень. На все про все півтора року. Траса без проблем має прослужити не менше 10 років. Таку гарантію дає підрядник. Тільки у замовників упевненості, схоже, замало. Олександр Харченко, заступник глави агентства автомобільних доріг України: – Я майже впевнений! Цю саму дорогу ось так із розмахом ремонтували у 2003 і 2007. Дорожники виправдовуються – з кожним роком машин дедалі більше, полотно не витримує. Річ не в кількості автомобілів, а в совісті ремонтників, кажуть експерти. Віктор Медведь, директор консалтингової компанії: – Ця дорога мала прослужити до 2025 року приблизно, так. Але, як ми бачимо, вона 2010 року, не прослуживши і п’яти років у нормальному стані, стала непридатною. А ще Віктор Медвідь вважає, що надто дорога дорога виходить. Судячи з вартості, це зовсім не ремонт, а прокладання полотна з нуля. Віктор Медведь, директор консалтингової компанії: – Ціна дороги фактично вчетверо дорожча, тобто, вона має бути ну якоюсь наддорогою. Тобто, можна за ці гроші в принципі дві дороги побудувати. А буде ще дорожче. Адже будують у кредит. Тільки от під який відсоток у банкірів гроші взяті – дорожники пригадати не можуть. Олександр Харченко, заступник голови агентства автомобільних доріг України: – Чіткі відсотки за кредитною ставкою я зараз вам не зможу сказати. Відносно зможу сказати. Відсоток. Володимир Михайлович? Не скажу! Робітники беруть в оборот чергову ділянку “Київ-Одеси” – виставляють пластмасові відбійники і йдуть обідати. Водії бурчать, зрідка сигналять і буквально проштовхуються на зустрічну. Іван Тончев, начальник дільниці товариства “Ростдорстрой”: – Ми намагаємося, не намагаємося, а працюємо ночами. Для того, щоб трошки людям дати можливість виїжджати і заїжджати в місто Київ нормально. Напередодні дня Незалежності дорожники обіцяють взагалі на роботу не виходити. Прикинули – охочих помчати на південь на три дні вихідних буде не мало.