fbpx

«При правильних реформах УЗ могла б стати локомотивом нашої економіки» – Виктор Медведь эксперт

Кабмін на засіданні 17 березня підтримав дострокове припинення повноважень голови правління “Укрзалізниці” Володимира Жмака. Про це повідомив представник уряду у Верховній Раді Василь Мокан.

Обов’язки голови правління АТ “Укрзалізниця” були тимчасово покладені на члена правління УЗ Івана Юрика.

Раніше наглядова рада “Укрзалізниці” одноголосно підтримала відставку Володимира Жмака з посади голови правління компанії. Тоді говорили, що це питання буде розглянуто у Кабміні.

До цього вже ходили чутки, що наглядова рада “Укрзалізниці” розглядає можливість відсторонення голови правління компанії. Водночас в пресслужбі “Укрзалізниці” говорили, що для відсторонення голови немає підстав.

Важливо сказати, що вперше на цю посаду Володимира Жмака призначили від 26 серпня 2020 року.

Тоді в Кабміні говорили про професіоналізм чиновника. Однак тепер, комунікація українського уряду з компанією, схоже відсутня. Адже за останні 5 років це буде восьма за рахунком відставка глави правління.

Так чи пішов чиновник у відставку і як оцінювати таке рішення Кабміну? Подробиці теми розповіли ексміністр інфраструктури України 2016-2019 років Володимир Омелян і директор консалтингової компанії Віктор Медвідь в ефірі телеканалу «Перший Діловий».

«Як ми можемо згадати, в серпні минулого року уряд і наглядова рада УЗ на позитивній ноті повідомили суспільству про призначення високопрофільного керівника Володимира Жмака на пост голови правління. Тоді говорили, що у нього є відмінний бекграунд і чудові перспективи на новій посаді. Але раптом в березні відбувається його таємне зняття з посади. І новий уповноважений на цю посаду Іван Юрик став восьмим чиновником на цьому місці за останнє п’ятиріччя. Треба відзначити, що саме за останній рік – це вже п’ятий керівник. Тобто в компанії відбувається абсолютне кадрове свавілля. А ми, зі сторони влади та УЗ, не чуємо ні про причини таких призначень, ні про аргументи щодо відставки чиновників. Я нагадаю, що в січні цього року відновила власну діяльність Тимчасова слідча комісія у Верховній Раді України. Тоді я дуже сподівався, що на парламентському майданчику нарешті з’являться реальні результати роботи УЗ, правління компанії і її наглядової ради. Зокрема і з кадрових питань. Але цього на жаль, не сталося», – сказав Омелян.

Він заявив, що наразі ніхто не коментує ці події для суспільства, що звичайно лише йде в мінус чинній владі.

“Зараз у всіх виникає логічне запитання: «А що відбувається?». Ми не чули офіційної позиції ні Міністерства інфраструктури, ні профільного відомства, ні уряду, ні президента, який раніше обіцяв навести порядки в цій компанії. Ми просто побачили факт. Таке враження, що йде боротьба за прізвища і потоки, але точно не за реформи в самій компанії, яка легко могла б стати компанією номер один в Україні. Саме вона могла б стати економічним локомотивом України. Адже якщо зупиниться залізниця, то зупиниться і вся економіка” , – сказав він.

Експерт заявив, що по сьогоднішній момент повноцінна реформа в компанії так і не почалася.

«Компанія як була, так і залишається годувальницею для політичних партій, корумпованих чиновників і керівників. І тут виникає єдине питання про те, чим саме займатися наші правоохоронні органи», – заявив ексміністр.

При цьому Віктор Медведь доповнив, що по закінченню року до Віктора Жмака виникали певні питання.

«Рік закінчився і в січні він повинен був відзвітувати, чи є хороші результати у компанії. Але з урахуванням того, що Жмака призначили тільки в серпні й він фактично виконував план минулих попередників в компанії, очевидно, що логічно було б робити оцінку за підсумками 1 кварталу 2021 року. А відповідно, потрібно було дочекатися березня місяця для того, щоб робити об’єктивні висновки про діяльність УЗ. Але цього не було зроблено. Зараз ми спостерігаємо порушення, як і в самій процедурі звільнення Жмака, так і в інших моментах. Я впевнений, що після цього чиновник буде подавати в суд на Кабмін і поновитися на посаді. Однак залишається питанням, як саме це все вплине на компанію. Я не вважаю, що такий дисбаланс в роботі може дати хоч якийсь плюс», – сказав фахівець.

Нагадаємо, що в різні проміжки часу члени Наглядової ради отримали від 1,5 до 14 мільйонів гривень зарплати.

Так відомий антикорупціонер Сергій Лещенко за чотири місяці роботи минулого року заробив 1,4 мільйона гривень. Голова Наглядової Ради Шевка Аджунера за півтора року отримав 13,8 мільйона гривень.

ПОСЛЕДНИЕ НОВОСТИ

Помста голови Гостомельської військової адміністрації Гостомельчанам!

Помста голови Гостомельської військової адміністрації Гостомельчанам! Чому начальник перешкоджає жителям громади у отриманні законного житла? Помста за викриття корупції? Докладно у сюжеті Телеканалу “Київ” Журналісти Телеканалу “Київ” поспілкувалися з родинами

Економічний експерт Віктор Медвідь на зустрічі Праволіберального руху розповів про важливість Економічної стабільності та безпеки для України

<iframe title=”YouTube video player” src=”https://www.youtube.com/embed/vAnk-mbI4Cw?start=5923″ width=”560″ height=”315″ frameborder=”0″ allowfullscreen=”allowfullscreen”></iframe> Тема сьогоднішньої зустрічі: Економічна безпека України. Кожен з 5 виступаючих спікерів є співзасновником Праволіберального руху. Перелік питань, які обговорюються: 1. Режим

“Для відновлення роботи деокупованих портових підприємств потрібно буде два місяці”, — Директор Консалтингової компанії Віктор Медвідь

Звільнення правобережжя України повертає нашій державі доступ до дозволить Миколаївського та Херсонського портів. Чи з’явиться найближчим часом можливість відновити експорт наших товарів через ці порти та чи не буде перешкодою

Як держава відновлює постраждалі регіони, — аналіз інвестиційного експерта Віктора Медвідя

Держава координує відновлення постраждалих регіонів на високому рівні. Директор консалтингової компанії «William invest expert» Віктор Медвідь надав незалежна оцінку ефективності дій Офісу Президента при реалізації програми відновлення постраждалих від збройної

Постачання продуктів харчування до військової адміністрації Заводом Аеро-Зет.

Завод готових сніданків «Аеро-зет», діяльність якого координується компанією «William invest expert» – на відмінно виконав замовлення Військової адміністрації Кіровоградської області через АТ «Укрзалізниця» в інтересах Мінагрополітики та Мінекономіки. Сотні тисяч

Олександр Шульц та Віктор Медвідь про електрифікацію Укрзалізниці у 2022: це курс на модернізацію?

Про процес електрифікації Укрзалізниці у 2022 році в студії говорили з Олександр Шульц – співзасновник залізничної платформи Marketplace Rail Logistics Віктор Медвідь – директор консалтингової компанії “Вілліам інвест експерт”

Перевести