fbpx

Ситуація з транспортом у Києві тільки погіршуватиметься

Ситуація на київських дорогах виникає насамперед через те, що муніципалітет практично не регулює діючу

Ситуація на київських дорогах виникає насамперед через те, що муніципалітет практично не регулює діючу інфраструктуру. Про це в коментарі ГолосUA повідомив директор Консалтингової компанії William Invest Expert Віктор Медвідь. “Адже зараз багато людей користуються навігаторами тощо, мало, хто вже користується картами. Але в нас склалася така ситуація, що муніципалітет якраз за мапами й управляє містом, тобто за технологіями сорокарічної давності. Тому немає і реверсного руху, немає інших методів оперативного управління двома мільйонами транспортних засобів у столиці”, – розповів експерт. За його словами, саме тому це все й призводить до транспортного колапсу на вулицях Києва. “Окрім того, столична влада має стратегічно неправильну політику, тобто не впроваджує ні перехоплювальні паркування, ні інші інфраструктурні об’єкти, які мали б бути реалізовані. Тому вся проблема полягає в управлінні містом і некомпетентності київської влади. Найближчим часом сподіватися на покращення ситуації не варто, бо влада робить усе, щоб її навпаки погіршити. Наприклад, постійно зростає кількість торгово-розважальних центрів на транспортних вузлах і артеріях. Варто згадати той же DreamTown, який зменшив пропускну спроможність зі швидкості замість 50-60 кілометрів до 10-15, OceanPlaza також знизила пропускну спроможність і так далі. Тобто, всі ці ТРЦ не повинні були будуватися в таких місцях, і ми можемо бачити, що транспортна ситуація постійно погіршується. Тому в перспективі все буде тільки гірше”, – підсумував В. Медведь. Як повідомлялося, у тром 24 червня Борщагівка стояла в заторах. Це сталося через те, що 22 червня шляхопровід на перетині проспектів Комарова та Леся Курбаса із залізничною станцією “Київ-Волинський-Святошин” закрили на ремонт.