Інспекція транспорту: майже кожна друга маршрутка столиці їздить нелегально У Києві журналісти провели інспекцію транспорту і спробували з’ясувати, як маршрутники усувають конкурентів у столиці. Про це йдеться в сюжеті програми «Гроші». Виявляється, майже кожна друга маршрутка їздить нелегально. За документами українці їздять на новеньких маршрутках, а на ділі — деяким авто скоро виповниться 20 років. «Вони роблять капітальний ремонт двигуна на папері, фізично його можуть і не робити, і автомобіль, який був 2000-го року, стає 2017-го», — заявив юрист Віктор Медвідь.Така фальсифікація — спосіб усунути конкурентів на найприбутковіший маршрут, тому новий автопарк безсилий проти «іржавих ветеранів». «Чим чорніший ринок, тим більший потік корупції. Ніхто не зацікавлений у прозорих перевезеннях», — вважає юрист. За маршрутки в столиці відповідають Служба безпеки на транспорті та транспортний департамент КМДА. Експерти кажуть, що без цих відомств на ринок ніхто не зайде. Кажуть, на кожен маршрут є своя такса — залежно від прибутковості. «Один маршрут може принести 30-40 тисяч доларів за сезон», — зазначив юрист. Журналісти орендували «Богдан», придумали номер і вирушили одним із популярних маршрутів Києва. Звісно, автобус не залишився непоміченим — на адресу журналістів почали надходити погрози від акул «маршрутного бізнесу».