fbpx

1+1 Гроші”Маршруточная мафия” в Киеве: почти каждое второе авто ездит нелегально. Медведь Виктор

Инспекция транспорта: почти каждая вторая маршрутка столицы ездит нелегально В Киеве журналисты провели инспекцию транспорта и попытались выяснить как маршрутчики устраняют конкурентов в столице. Об этом говорится в сюжете программы “Гроші”. Оказывается, почти каждая вторая маршрутка ездит нелегально. По документам украинцы ездят на новеньких маршрутках, а на деле – некоторым авто скоро исполнится 20 лет. “Они делают капитальный ремонт двигателя на бумаге, физически его могут и не делать, и автомобиль который был 2000-го года становится 2017-го”, – заявил юрист Виктор Медведь.

Такая фальсификация – способ устранить конкурентов на самый прибыльный маршрут, поэтому новый автопарк бессилен против “ржавых ветеранов”. “Чем чернее рынок, тем больше поток коррупции. Никто не заинтересован в прозрачных перевозках”, – считает юрист. За маршрутки в столице отвечают Служба безопасности на транспорте и транспортный департамент КГГА. Эксперты говорят, что без этих ведомств на рынок никто не зайдет. Говорят на каждый маршрут есть своя такса – в зависимости от прибыльности. “Один маршрут может принести 30-40 тысяч долларов за сезон”, – отметил юрист. Журналисты арендовали “Богдан”, придумали номер и отправились по одному из популярных маршрутов Киева. Естественно автобус не остался незамеченным – в адрес журналистов начали поступать угрозы от акул “маршруточного бизнеса”.

 

ПОСЛЕДНИЕ НОВОСТИ

Помста голови Гостомельської військової адміністрації Гостомельчанам!

Помста голови Гостомельської військової адміністрації Гостомельчанам! Чому начальник перешкоджає жителям громади у отриманні законного житла? Помста за викриття корупції? Докладно у сюжеті Телеканалу “Київ” Журналісти Телеканалу “Київ” поспілкувалися з родинами

Економічний експерт Віктор Медвідь на зустрічі Праволіберального руху розповів про важливість Економічної стабільності та безпеки для України

<iframe title=”YouTube video player” src=”https://www.youtube.com/embed/vAnk-mbI4Cw?start=5923″ width=”560″ height=”315″ frameborder=”0″ allowfullscreen=”allowfullscreen”></iframe> Тема сьогоднішньої зустрічі: Економічна безпека України. Кожен з 5 виступаючих спікерів є співзасновником Праволіберального руху. Перелік питань, які обговорюються: 1. Режим

“Для відновлення роботи деокупованих портових підприємств потрібно буде два місяці”, — Директор Консалтингової компанії Віктор Медвідь

Звільнення правобережжя України повертає нашій державі доступ до дозволить Миколаївського та Херсонського портів. Чи з’явиться найближчим часом можливість відновити експорт наших товарів через ці порти та чи не буде перешкодою

Як держава відновлює постраждалі регіони, — аналіз інвестиційного експерта Віктора Медвідя

Держава координує відновлення постраждалих регіонів на високому рівні. Директор консалтингової компанії «William invest expert» Віктор Медвідь надав незалежна оцінку ефективності дій Офісу Президента при реалізації програми відновлення постраждалих від збройної

Постачання продуктів харчування до військової адміністрації Заводом Аеро-Зет.

Завод готових сніданків «Аеро-зет», діяльність якого координується компанією «William invest expert» – на відмінно виконав замовлення Військової адміністрації Кіровоградської області через АТ «Укрзалізниця» в інтересах Мінагрополітики та Мінекономіки. Сотні тисяч

Олександр Шульц та Віктор Медвідь про електрифікацію Укрзалізниці у 2022: це курс на модернізацію?

Про процес електрифікації Укрзалізниці у 2022 році в студії говорили з Олександр Шульц – співзасновник залізничної платформи Marketplace Rail Logistics Віктор Медвідь – директор консалтингової компанії “Вілліам інвест експерт”

Перевести