На подорожчання проїзду в київському таксі вплинуло зростання попиту після пом’якшення карантину, а також внутрішні принципи роботи компаній. Таку думку в коментарі ГолосUA висловив голова консалтингової компанії «Вільям Інвест Експерт» Віктор Медвідь. «Впровадив цю систему «Убер», коли він з’явився на ринку. У них алгоритм рахував із прив’язкою до гугл-пробок, і вони впровадили цю систему. Це було рік-півтора тому. Інші служби підлаштувалися під них. Потім «Уклон» впровадив, і інші служби таксі. Це не данина кризі, це вторинний фактор. Первинний фактор — глобалізація. Тому вони, таким чином, заробляють більше, задовольняють попит», — сказав Віктор Медведь. Вартість проїзду в таксі залежить від часу доби. «Алгоритм рахує автоматично, і ціна, умовно кажучи, від Арсенальної до Ленінградської площі може бути 70-80 гривень, а в годину-пік може бути 200», — додав Віктор Медведь.