fbpx

ТСН Вкрадених грошей на дороги Євро-2012 вистачить на автобан Львів-Донецьк на 6 смуг!

Нинішній стан доріг пов’язаний із тим, що 98% усіх ремонтних робіт – це проведення аварійних ремонтів, вважає Віктор Медвідь, експерт з оцінки консалтингової компанії “Інвест-експерт”

“Строк придатності цього “ямкового ремонту” від 3-х до 6 місяців. Відповідно, якщо торік дороги підлатали, то навесні буде повний бедлам. Дороги не ремонтують, бо це невигідно, повідомляє vidgolos.com

Наприклад, організація кладе 1 км дороги. Контролюючі органи потім вибірково перевіряють ширину, довжину і глибину. Проводять експертизу та встановлюють скільки тут вкрадено. А якщо робити ямковий ремонт, який завжди робиться хаотично, то списати можна будь-яку суму, а перевірити нереально. Тому в нас ще люблять робити ремонт перед зимою, щоб сніжок ще випав, а влітку сказати: “Бачите, ми його вже зробили”. Більшість таких робіт у нас проходить тільки на паперах”, – уточнив Медвідь.

Експерт пояснює, що дорожне покриття в країні старіє.

“Усе більше доводиться робити “ямкових робіт”. Умовно кажучи, якщо цього року відремонтували 100% доріг, то наступного року буде 120%, потім 140, 200. Вихід тільки у капітальному будівництві доріг. Тоді його вистачає не на 3-6 місяців, а на 10-20 років.

Має бути державна програма з будівництва. Але поки є сумний досвід. У 2004-му у будівництво Одеської траси вбухали $500 млн. Вона мала відпрацювати 20 років. А вже зараз повністю непридатна для експлуатації.

Так сталося тому, що порушується технологія будівництва. Капітальне будівництво передбачає більш глибокі ремонтні роботи. Не тільки асфальт, а й основу. А вони зверху кладуть асфальт, не ремонтуючи фундамент. І проводять ямковий ремонт. Порушують технології”, – каже Віктор Вікторович.

Додає, що проблема не нова.

“Крали з часів Радянського Союзу, зараз крадуть, далі теж будуть. Змінилися тільки апетити. Раніше “відкати” складали 10-20%. А сьогодні, виходячи з наших розрахунків – 80-90% від вартості доріг. Уявіть, які це цифри, – зазначив експерт. – Для одного з українських каналів до “Євро-2012″ ми рахували гроші, виділені на будівництво доріг. У тій чи іншій формі списали на ремонти суму, за яку можна було збудувати дорогу Львів-Донецьк. Нову, дуже якісну, тисячу кілометрів на шість смуг”.

Він уточнює, що чиновники крадуть на всіх рівнях.

“Гроші йдуть зверху вниз. Бо місцеві бюджети можуть зробити серйозні ремонти тільки по державній програмі. І для того, аби місцевий бюджет отримав дотацію, вже у проектну документацію вписуються завищені суми з корупційною складовою.

Як тільки місцевий бюджет отримує гроші, він повинен дати “відкати” нагору. А ще й самим на місці треба вкрасти. Із гривні, яка інвестується в дорогу, реально в будівництво йде 20 копійок.

Ми проводили експеримент на одній із ділянок доріг. Самі купили щебінь, асфальт і все необхідне для ремонту дороги. Зробили не капітальний, а аварійний ремонт. Вийшло 70 гривень за квадрат. У чиновників 2764 грн”, – наголосив Медвідь.

ПОСЛЕДНИЕ НОВОСТИ

Помста голови Гостомельської військової адміністрації Гостомельчанам!

Помста голови Гостомельської військової адміністрації Гостомельчанам! Чому начальник перешкоджає жителям громади у отриманні законного житла? Помста за викриття корупції? Докладно у сюжеті Телеканалу “Київ” Журналісти Телеканалу “Київ” поспілкувалися з родинами

Економічний експерт Віктор Медвідь на зустрічі Праволіберального руху розповів про важливість Економічної стабільності та безпеки для України

<iframe title=”YouTube video player” src=”https://www.youtube.com/embed/vAnk-mbI4Cw?start=5923″ width=”560″ height=”315″ frameborder=”0″ allowfullscreen=”allowfullscreen”></iframe> Тема сьогоднішньої зустрічі: Економічна безпека України. Кожен з 5 виступаючих спікерів є співзасновником Праволіберального руху. Перелік питань, які обговорюються: 1. Режим

“Для відновлення роботи деокупованих портових підприємств потрібно буде два місяці”, — Директор Консалтингової компанії Віктор Медвідь

Звільнення правобережжя України повертає нашій державі доступ до дозволить Миколаївського та Херсонського портів. Чи з’явиться найближчим часом можливість відновити експорт наших товарів через ці порти та чи не буде перешкодою

Як держава відновлює постраждалі регіони, — аналіз інвестиційного експерта Віктора Медвідя

Держава координує відновлення постраждалих регіонів на високому рівні. Директор консалтингової компанії «William invest expert» Віктор Медвідь надав незалежна оцінку ефективності дій Офісу Президента при реалізації програми відновлення постраждалих від збройної

Постачання продуктів харчування до військової адміністрації Заводом Аеро-Зет.

Завод готових сніданків «Аеро-зет», діяльність якого координується компанією «William invest expert» – на відмінно виконав замовлення Військової адміністрації Кіровоградської області через АТ «Укрзалізниця» в інтересах Мінагрополітики та Мінекономіки. Сотні тисяч

Олександр Шульц та Віктор Медвідь про електрифікацію Укрзалізниці у 2022: це курс на модернізацію?

Про процес електрифікації Укрзалізниці у 2022 році в студії говорили з Олександр Шульц – співзасновник залізничної платформи Marketplace Rail Logistics Віктор Медвідь – директор консалтингової компанії “Вілліам інвест експерт”

Перевести