fbpx

5 канал У КИЄВІ ГОТУЮТЬ ПІДВ ПЛАТИ ЗА ПРОЇЗД У ГРОМАДСЬКОМУ ТРАНСПОРТІ – ДОКЛАДНО ПРО ГОЛОВНЕ

Проїзд у громадському транспорті Києва вже незабаром може зрости до 8 гривень. Про причини та терміни підвищення плати за проїзд більше знає кореспондент “5 каналу” Наталка Юрчук

Киянин Антон Козир щодня їздить на роботу громадським транспортом. У будні на проїзд витрачає щонайменше 40 гривень. Каже: з низькою зарплатою здорожчання істотно вдарить по його бюджету.

“Якщо підніметься, порахуйте – це буде 80-100 гривень. Якби ці гроші справді пішли на транспорт, а не в кишені керівників, які будуть на цьому транспорті заробляти гроші”, – каже киянин Антон Козир.

8 гривень за проїзд – не найкраща новина, скаржаться кияни. Нарікають, що зарплати в них не зростають, а от усе довкола дорожчає.

“Я вважаю, що потрібно піднімати й рівень життя як такий. Тому що ціни підняли, а зарплата лишилася тією самою. Будемо пішки ходити, кидати курити та займатися спортом”, – іронізує киянин Анатолій Пащенко.

Зростання цін на паливно-мастильні матеріали, запчастини та електроенергію – такі основні причини збільшення тарифів у наземному транспорті та метро називають у мерії. А ще – катастрофічна нестача кадрів. Зокрема водіїв, які не погоджуються працювати за малі гроші.

“Наприклад, у метрополітені є близько 300 вакансій, які неможливо заповнити у зв’язку з розміром заробітної плати. У “Київпастрансі” – близько 500 вакансій, які конче необхідні, щоб забезпечити перевезення пасажирів у місті”, – пояснює заступник голови КМДА Микола Поворозник.

Схожа проблема – і у приватних перевізників. Тож захмарна ціна проїзду у муніципальному транспорті призведе до підняття цін у маршрутках. Однак – не відразу.

“Від 5 до 10% транспортних засобів на лінію щодня не виходять через нестачу водіїв. З іншого боку, якщо така ціна буде зберігатися – чекати на оновлення рухомого складу не доведеться. Зараз водії орієнтуються на мінімальну зарплату, яку отримують за кордоном. Це щонайменше тисяча доларів”, – каже директор компанії “Трансгруп” Володимир Назаренко.

Натомість, експерти певні: підняття до 8 гривень стане психологічною межею для населення. Фактично, ціни від середини літа піднімуть до 6 гривень.

“Однозначно підвищення вартості буде. Моя суб’єктивна думка – це близько 30-50% від сьогоднішнього тарифу. Тобто, якщо нині 4-5 гривень, тоді до 6-7 гривень буде можливе підвищення”, – прогнозує директор консалтингової кампанії “Інвест-експерт” Віктор Медведь.

Наскільки саме зросте вартість проїзду у громадському транспорті – у мерії поки що не оголошують. Мовляв, нині розробляють методику розрахунку тарифу, а потім проведуть громадські обговорення.

ПОСЛЕДНИЕ НОВОСТИ

Помста голови Гостомельської військової адміністрації Гостомельчанам!

Помста голови Гостомельської військової адміністрації Гостомельчанам! Чому начальник перешкоджає жителям громади у отриманні законного житла? Помста за викриття корупції? Докладно у сюжеті Телеканалу “Київ” Журналісти Телеканалу “Київ” поспілкувалися з родинами

Економічний експерт Віктор Медвідь на зустрічі Праволіберального руху розповів про важливість Економічної стабільності та безпеки для України

<iframe title=”YouTube video player” src=”https://www.youtube.com/embed/vAnk-mbI4Cw?start=5923″ width=”560″ height=”315″ frameborder=”0″ allowfullscreen=”allowfullscreen”></iframe> Тема сьогоднішньої зустрічі: Економічна безпека України. Кожен з 5 виступаючих спікерів є співзасновником Праволіберального руху. Перелік питань, які обговорюються: 1. Режим

“Для відновлення роботи деокупованих портових підприємств потрібно буде два місяці”, — Директор Консалтингової компанії Віктор Медвідь

Звільнення правобережжя України повертає нашій державі доступ до дозволить Миколаївського та Херсонського портів. Чи з’явиться найближчим часом можливість відновити експорт наших товарів через ці порти та чи не буде перешкодою

Як держава відновлює постраждалі регіони, — аналіз інвестиційного експерта Віктора Медвідя

Держава координує відновлення постраждалих регіонів на високому рівні. Директор консалтингової компанії «William invest expert» Віктор Медвідь надав незалежна оцінку ефективності дій Офісу Президента при реалізації програми відновлення постраждалих від збройної

Постачання продуктів харчування до військової адміністрації Заводом Аеро-Зет.

Завод готових сніданків «Аеро-зет», діяльність якого координується компанією «William invest expert» – на відмінно виконав замовлення Військової адміністрації Кіровоградської області через АТ «Укрзалізниця» в інтересах Мінагрополітики та Мінекономіки. Сотні тисяч

Олександр Шульц та Віктор Медвідь про електрифікацію Укрзалізниці у 2022: це курс на модернізацію?

Про процес електрифікації Укрзалізниці у 2022 році в студії говорили з Олександр Шульц – співзасновник залізничної платформи Marketplace Rail Logistics Віктор Медвідь – директор консалтингової компанії “Вілліам інвест експерт”

Перевести