fbpx
Глобальний відділ новин

Наші ресурси для журналістів

Прочитайте наші останні прес-релізи, дізнайтеся про керівників BlackRock, знайдіть контакти для ЗМІ та багато іншого. Для оголошень про продукти на місцевому ринку, будь ласка, натисніть на посилання країни внизу.

Вивчити Новини

Контакти для ЗМІ

Контакти для ЗМІ

Контакти для ЗМІ

Контакти для ЗМІ

5 канал У КИЄВІ ГОТУЮТЬ ПІДВ ПЛАТИ ЗА ПРОЇЗД У ГРОМАДСЬКОМУ ТРАНСПОРТІ – ДОКЛАДНО ПРО ГОЛОВНЕ

Проїзд у громадському транспорті Києва вже незабаром може зрости до 8 гривень. Про причини та терміни підвищення плати за проїзд більше знає кореспондентка “5 каналу” Наталка Юрчук Киянин Антон Козир щодня їздить на роботу громадським транспортом. У будні на проїзд витрачає щонайменше 40 гривень. Каже: з низькою зарплатою подорожчання істотно вдарить по його бюджету. “Якщо підніметься, порахуйте – це буде

Читати статтю повністю

Удар по гаманцю: чи виправдане подорожчання проїзду в маршрутках до 9 гривень?

У пресконференції візьмуть участь: – В’ячеслав Коновалов – представник громадської компанії "Європатруль”; – Олексій Калініченко – член інформаційно-аналітичного центру “Транспрес”; – Віктор Медведь – експерт із транспортних питань.

Читати статтю повністю

Проїзд у столичному транспорті подорожчає на 50% від сьогоднішнього тарифу – експерт

Ціни на проїзд у муніципальному транспорті Києва однозначно підвищуватимуться. Таку думку під час прес-конференції в інформаційному агентстві “ГолосUA” висловив директор консалтингової компанії “Інвест-експерт” Віктор Медвідь. Ціни на проїзд однозначно підвищуватимуться, їх завжди підвищували, це стабільний процес, але ці підвищення не завжди обгрунтовані, заявив експерт. “У нас, як правило, зростання цін випереджає зростання доходів, а не навпаки. На тлі того, що

Читати статтю повністю

Експерт: ухвалений Радою закон про будівництво платних доріг – чергова корупційна схема

Ухвалений Верховною Радою закон про будівництво платних доріг – це чергова корупційна схема, на якій зароблять українські чиновники. Про це в коментарі ГолосUA повідомив експерт з питань транспорту Віктор Медвідь. “Ухвалений Верховною Радою закон про будівництво платних доріг – це чергова схема відмивання грошових коштів, на якій зароблять українські чиновники. Приватні дороги мають бути альтернативою державним, але для цього необхідно

Читати статтю повністю

“Укрзалізниця” має низький рівень господарювання

Підвищення тарифів на залізничні пасажирські перевезення – це наслідок нераціонального ведення справ в “Укрзалізниці”. Про це в коментарі кореспонденту ГолосUA повідомив координатор руху “Взаємодопомога” Віктор Медвідь. “Треба зважати на те, що “Укрзалізниця” має низький рівень господарювання. Тому, підвищення тарифів на проїзд – це наслідок нераціонального ведення справ”, – наголосив експерт. В. Медведь зазначив. Медвідь зауважив, що маючи такі великі внутрішні

Читати статтю повністю

Інтелектуальна власність в Україні не захищена через бідність – юрист

Створена при Кабінеті міністрів України Рада із захисту прав інтелектуальної власності має працювати в інтересах українських виробників і споживачів, а не обстоювати інтереси міжнародних компаній. Про це в коментарі кореспонденту ГолосUA повідомив координатор руху “Взаємодопомога”, юрист Віктор Медвідь. “В Україні в більшості випадків, коли йдеться про захист інтелектуальної власності, мається на увазі, насамперед, захист інтересів міжнародних корпорацій. Тоді як в

Читати статтю повністю

Величезний борг київських водіїв із транспортного податку є показником неефективності ДФС

Утворення заборгованості київських водіїв за транспортним податком, що становила за минулий рік 72,4 мільйона гривень, є показником неефективної роботи процедури адміністрування. Про це в коментарі кореспонденту ГолосUA повідомив Координатор руху “Взаємодопомога”, юрист Віктор Медведь. “Це питання залежить від його адміністрування. Податок було введено, але процедура адміністрування поки що не працює ефективно. І те, що ця сума накопичилася за минулий рік,

Читати статтю повністю

У подорожчанні проїзду в київських маршрутках зацікавлена влада

У подорожчанні проїзду в київських маршрутках до 7-9 гривень зацікавлена влада. Про це в коментарі ГолосUA повідомив експерт з питань транспорту Віктор Медвідь. “У нашій країні в усіх галузях існує сімейний підряд у рамках корупційної системи. Усе так побудовано, що приходить новий керівник департаменту транспорту і під його зв’язки та взаємовідносини вибудовується ринок. Насправді конкурентних умов на ринку транспортних перевезень

Читати статтю повністю

У Києві з’явилася золота маршрутка

У Києві з’явилася маршрутка золотого кольору. Про це в соціальній мережі Facebook повідомив повідомив повідомив Максим Тувара, передав кореспондент ГолосUA. Користувачі соцмережі одразу ж почали жартувати над величезним написом “Богдан” на автомобілі, розбиваючи його на “Бог дав”, не забули також згадати і золотий батом експрезидента України Віктора Януковича. Раніше повідомлялося, що у Києві курсують небезпечні маршрутки: “Маршрутні таксі ходять згідно

Читати статтю повністю

1+1 Гроші “Маршрутна мафія” в Києві: майже кожне друге авто їздить нелегально. Ведмідь Віктор

Інспекція транспорту: майже кожна друга маршрутка столиці їздить нелегально У Києві журналісти провели інспекцію транспорту і спробували з’ясувати, як маршрутники усувають конкурентів у столиці. Про це йдеться в сюжеті програми “Гроші”. Виявляється, майже кожна друга маршрутка їздить нелегально. За документами українці їздять на новеньких маршрутках, а на ділі – деяким авто скоро виповниться 20 років. “Вони роблять капітальний ремонт двигуна

Читати статтю повністю

Експерт: В Україні ігнорують права громадян, які їздять на автомобілях із литовськими номерами

В Україні ігнорують права громадян, які їздять на автомобілях із литовськими номерами. Таку думку під час прес-конференції в інформагентстві ГолосUA висловив директор консалтингової компанії William invest expert Віктор Медвідь. “Держава починає залякувати людей, спочатку запроваджуються штрафи, потім іде конфіскація автомобілів, щоб максимально репресувати населення, і здебільшого його маргінальні групи”, – уточнив В. Медвідь. “Безумовно, я б не рекомендував купувати автомобілі

Читати статтю повністю